lunedì 24 febbraio 2014

malkovrante Antonia: traduko de la intervjuo en la internacia lingvo

Karaj amikoj, hodiaŭ ni ne lasos al vi scias itala artisto kiu laboris en la lastaj jaroj en pluraj landoj, uzante ĉiun signifas ebla, de la vida al la muziko. Ĝi nomiĝas Antonia Giannocaro ; tre fascina historio kiun postulus grandan spiron, kion povas fari fosto en blogo, sed kun mallonga biografio kaj interesan intervjuon, ni kredas, ke multaj el vi estos enkondukota demandi el profunda konsideroj pri la arto (kiu estas iom 'la celo de nia tuta laboro), kaj eble pasion por, kiel okazis al ni, al tiu sentema kaj scivolema personeco. Bonan legadon (por impreson sur liaj verkoj : http://www.behance.net/gallery/Primitive-Horizones/299290)!
bio :
Antonia Giannoccaro naskiĝis en Putignano (BA) Marto 9, 1977 kaj kreskis en Polignano a Mare (BA), la naskiĝloko de Domenico Modugno kaj Pino Pascali kaj Belluno, la landon de Dino Buzzati kaj Pier Paolo Pasolini. Li diplomiĝis el mezlernejo lingvo kaj estas klasifikita la Campiello Premio por Junaj kaj alia rakonto estis eldonita de Ferlinghetti La Urbo Lumoj. Li daŭrigis siajn studojn en amasaj komunikadoj en Bologna kaj dume li diplomiĝis en filmo skripton, ĉe la Asocio de Fellini, kaj daŭrigis siajn studojn en kognitiva lingvistiko aplikita al la lingvo de kino kaj ĵurnalismon ĉe UC Berkeley en Usono. Je la fino de liaj studoj, post mallonga vojaĝo al Kenjo kaj mallonga restado en Nova Jorko, li translokiĝis al Milano, kie li laboras kiel verkisto kaj instruas semiotiko de la kino kaj la teorioj kaj teknikoj de filmo lingvo ĉe la DAMS de Bologna. Ŝia vojaĝo daŭras same kiel direktoro - aŭtoro de dokumenta filmo pri kontraŭ- mafia asocio Libera, por H24 TV Agentejo, kaj daŭrigas en la kreado de sendependa filmo produktado kompanio kun ŝia fratino MG. Kune ili decidas mem- produktajxoj sendependaj filmoj kaj dokumenta kaj movante al Danio.
intervjuo:
Demando: Saluton Antonia, ni komencu per la demando kiam vi komencos vian karieron kiel pentristo.
Antonia : Miaj arta kariero komenciĝis en Novjorko (oppure è meglio Nova Yorko?!?!) en la post universitato. Tie mi komencis squirt kaj trovi esprimojn kaj trajtoj, sed li estis en Milano mi trovis ke la koloro kaj la oleo de lia materieco ĉiam fascinis min kaj influis mia posta laboro.
D : Vi estis tuj dediĉis al la artoj aŭ parto de la sercxo por aliaj universoj (literaturo, fotografio, muziko)? Mallonge, kiam vi malkovras artisto?
A: La unuan fojon oni nomis min artisto estis ĉe la Moca en Los- Anĝeleso, dum rigardante operon. Alia vizitanto alproksimigis min kaj demandis, ĉu mi estis artisto. Multaj personoj antaŭe li estis menciita, sed mi neniam pensis pri esti artisto kvankam ĝi estas en la animo. De frua aĝo mi ĉiam vivis en mia imago kaj estimi la naturo ĉirkaŭe, limoj, kaj speciale la ebleco neesploritajn horizontojn. Fiksrigardante super la maron kaj la horizonto super la montopintoj, eble tiel estas kiel mi malkovris artisto. Sed artisto estas kreinto, kaj mi komencis krei desegnojn, poemoj kaj muziko de 5 jaroj antaŭen. Mi memoras, kiam mi malkovris la vorton kaj ĉarmo kiu havis lian potencon super mi. Mi estis en la aŭto kun mia patrino kaj mia fratino, kaj la penso de la vorto, mi jam lernis kiel revelacio. Dum kelka tempo mi vokas mult - artisto, ĉar mi esploras diversajn artojn, sed por mi la arto estas mia vivo kaj miaj naturon kaj mi ne povis elekti inter unu aŭ la alia, sed mi estas dankema al la inspiro kaj la kapablon esprimi kaj dividi kun ĉiuj.
D : la stimuloj vi trovis ilin en via akademia kariero, en viaj vojaĝoj aŭ ses egale ŝuldas al tiuj fontoj ?
A: La studo, vojaĝoj, homoj estas parto de la itinero, sed gxi estas la fakto propra kiu kreas la naskiĝo de la malkovro de la esprimo de lia propra, kiu estas en si mem por mi kiel artisto ĉiam revelacio. Instinkto kaj la malfermo por malkovra, kio okazos, se mi komencos laboron kreante stimulo necesaj por mi esprimon de arta kreado. Mia spirito estas mia ĉefa stimulo.
D: Kio estas via plej intensa periodo en pentrarto ?
A: Mi pensas la plej intensa periodo de pentrarto kiu vivis en la soleco de la arbaroj de Svedio, kie mi produktis en kvar monatoj, serio de Naturo kaj Spirito metita en ekspozicio en loka galerio - internacia. Mia sveda periodo estis tre grava por mi pro mia arta kaj muzika konsciiĝo pri la persona kaj spirita disvolviĝo.
D : Estas ankaŭ aktivis en aliaj areoj de la vidaj artoj (skulptaĵo, filmetoj, ktp)? En pentrarto, kion teknikoj vi uzas ?
A: Mi laboras kun video kaj mia unua mallonga filmo farita en 3 tagoj kiel neniu budjet vizio estis 2 tagoj post ĉe la Moca en Los- Anĝeleso (Komento de la spektantaro : "Mi dankas vin denove pro doni al ni ion por paroli. ") Mi kreis kelkajn instalaĵojn, agadoj kaj skulptaĵoj, kiun mi ankoraŭ ne havis la ŝancon meti en praktikon, pro la manko de spaco - materialoj kaj ekspozicio ejojn por aperanta artistoj. In'm ŝatis oleo pentrado, sed mi amas sperti kun miksitaj komunikiloj kaj diversaj materialoj, tiel kiel la mozaiko tekniko.
D: En via verkoj ni opiniis lin inspiras vi serĉas Kandinsky, konfirmas al ni ? Kaj vi volas diri aliajn nuna kaj aliaj artistoj kun kiuj vi estas pli akorde ?
A: Mi amas pentri per viaj fingroj, por auxskulti la aferon pli rekte. Eble tio estos pro mia rilato kun muziko kaj muzikaj instrumentoj. Mi ne inspiris min al neniu artisto aŭ kurento, des malpli provis krei en aparta. Mi permesis al mi iri kaj eltrovi kiu estas kaj kion la kadro devas malkaŝi al mi. Sed ĉar Kandinsky estis mem interesita en esprimanta la muzika dimensio en pentrado, mi kredas ke ni povus efektive havas punkton de kontakto en tiu esploro, kvankam lia estis serĉo kaj mia malkovro. Persone mi amas Modigliani, Matisse, Gauguin kaj Henri Rousseau supre.
D: Kie vi elmontrita ĝis nun? kiel estis la respondo de la merkato?
A: Mia unua programo estis en Milano ĉe la doko en 2006 kiel La loka Trottoir, dum kiuj unu el la pentraĵoj estis ŝtelita. Mi trovis min nur la kadron detruita. Tiam mi elmetis en la galerio 316 Kubik Hudiksvall en Svedio en 2009 kaj en preĝejo en Kopenhago en 2010. La publiko estimis, speciale la ŝteliston. Rilate al la vendo, en galerioj kaj ĉar tiuj estas ne vere prezentas ŝancon por vendo, sed nur por spektaklo. La unua mono mi gajnis kiel artisto fakte derivas de la komisiono de du murales en Christiania, la hipio komunumo de Kopenhago kaj nombro de adjudikoj ricevis de individuoj.
D: En ĝenerala, ĉar vi jam vojaĝis multe tra la jaroj kaj vi jam definitive akiris ŝancon por akiri personan impreson pri la entuta situacio, ne baziĝas je kliŝoj, kiel facila (aux malfacila) estas kredi juna artisto trovanta informfontoj en itala ? Kaj ĉar ĉi tie ni kredas ke ni scias principe la respondo - nun ke ni estas la provinco de la mondo je diversaj niveloj - en la resto de la Okcidento ? Kio pri Danlando, lando kie vi trovas en ĉi tiu momento, havas interesajn aspektojn eksteren de la dezajno, kiu estas la elektita lando?
A: Mi estas natura artisto, ne estas artisto akademio. Parolante kun aliaj artistoj en la mondo kaj konsiderante la situacio de la internacia arta merkato ĉi estas grava diferenco por substreki. La merkato kaj la ŝancoj de merkato malfermigos fakte ĉefe se ne ekskluzive al merkato " rajtigita ", kiun li kreis sin subteni strukturon kaj superstrukturo mem- gratulon kaj tre lukran kiu ne havas spacon por la arto, sed nur por la arto ili rekonis kaj kiel tia estis desegnita por esti vendita kaj indulgencoj. Mi prezentis ĉe la projekton en Venecio, Arsenale, por povi havi studo, ekzemple, kaj neniu havis la decon nomi min eĉ kvankam la laboro estas en siaj arĥivoj. A vojo senviva, mi dirus, ke oficiala aux kun kiu mi ankoraŭ ne trovis skatolon bedaŭrinde. En Danio, la situacio estas nek pli bona nek pli malbona ol aliaj lokoj. Tie estas sendependa kaj dependa cirkvitoj kiel en ĉiu alia loko mi esploris.
D : vi laboras pri nova projekto ĝuste nun ?
A: Nun mi finigxas serio Abstrakta miksita komunikiloj akrila kaj brilas kompletigi la registradon de muzika albumo roko - folk kaj laborante sur du meza longeco eksperimenta deĵoro en Danio kaj esprimilo filmo.
D : kiel lasta demando ne subskribas ke la kontakto detaloj por tiuj kiuj volas aliĝi vi kontakti kun vi aŭ volas aĉeti vian laboron ?
A: Dankon por la demando. Vi povas retpoŝte mi ĉe giannoccaro@gmail.com

Nessun commento:

Posta un commento